מה המסר היחיד והמדויק שהינך רוצה להעביר למי שנתקל בפרסום שלך?
מה הוא המסר שיקפוץ לעין של הלקוח, ישר כשהוא רואה את הפרסום שלך?
עסקים רבים מתקשים לענות על התשובה הזו.
אבל זה המפתח להכל.
אני ממליצה לקחת דף ולכתוב עליו, לעצמך, מה המסר ההוא.
מה הפעולה שאני רוצה שהלקוח יעשה כשיראה את הפירסום..
פעולה אחת, לא יותר.
כדי שהלקוח לא יתבלבל…
לאחר הניסוח לעצמך, זה יהיה קל וברור יותר לעבוד על הפרסום.
כי כשיודעים מה הלקוח צריך לעשות, קל יותר לכתוב ולנסח את זה..
קל יותר להסביר לו את נצרכות המוצר, ועד כמה המוצר יכול לעזור לו.
וכמובן, שקל יותר לעקוב האם הפירסום עמד במטרות שהצבנו, או לא.
הגדרת המסר והמטרה מהווים מעין מצפן, שמכוון לנו את הדרך להצלחה.
רוצה פרסום או מיתוג לעסק שמדבר בדיוק בשפה של הלקוח?
דבר איתי, אשמח לעזור.
השאר תגובה