מכירים את זה שאתם נכנסים לסופר פארם, ואתם מרגישים בכל צעד שלכם שנכנסתם לחברה גדולה ויציבה?
זו לא אותה ההרגשה כמו כל בית מרקחת "רגיל" נכון?
אז מה הסוד של כל החברות הגדולות שאצלם מרגישים את ההרגשה הזאת?
הסוד הוא פשוט.
הם מקפידים על נראות עקבית.
בכניסה יהיה שלט עם הלוגו , הקירות יהיו בצבעי המותג/עם הלוגו, השקיות יהיו ממותגות, כך גם הקבלה ושוברי המתנה,
המוכרות יהיו עם סיכה ממותגת, הפרסומים כמובן יהיו ממותגים ובאותה שפה ויזואלית כמו הפרסומות בעיתונות, באינטרנט ובטלוויזיה,
המעטפות שתקבלו הביתה יהיו ממותגות וכמובן שגם הכרטיס מועדון.
יותר מזה, שמתם לב, שכל חנויות הרשת יהיו דומות וזהות? יש רשתות שאפילו מסדרים את המוצרים בחנות בדיוק באותו האופן בכל החנויות.
למה הם כ"כ משקיעים על זה?!
החשיבה הזו על הפרטים הקטנים, השפה הויזואלית האחידה – זה מה שהופך עסק למותג.
רוצים גם להפוך למותג?
רוצים עזרה בחשיבה על הפרטים הקטנים?
בדיוק בשביל זה אני כאן.
השאר תגובה