Project Description
המיתוג של הדס אראל
הסיפור שמאחורי המותג
מה עושים כשיודעים מה המסר שרוצים להעביר בלוגו, יודעים מה הצבעוניות אבל – הלקוחה לא מתחברת לאף סקיצה וסגנון?
מציירים במיוחד (:
במיתוג של הדס אראל רצינו לוגו שמעביר מסר ברור: ציפור שפורשת כנפיים ועפה ומתחתיה יד שמכוונת, מעצימה ותומכת…
כמה שחיפשנו סגנונות של ציפורים וידיים – לא הצלחנו למצא משהו שהדס התחברה אליו. היא רצתה משהו מיוחד.. מאויר, עדין, מלא רוך אך עוצמתי.
באיזשהו שלב, מתוך ייאוש, היא אמרה לי "לא, זה ממש לא זה! רוצה שאני אצייר לך למה אני מתכוונת?"
בינגו!
אם היא יודעת לצייר את מה שהיא רוצה – עפים על זה!
היא ציירה עם עיפרון על דף, סרקנו את הציור, והתחלתי לעבור עליו בתוכנה גרפית..
בעדינות, בעדינות.. כדי שהקווים והסגנון המיוחד שלה ישמרו.
ככה יכלנו מצד אחד להשתמש באיור, מצד שני לצבוע אותו בדיוק בגוונים שרצינו, ומצד שלישי כשהוא מאויר במחשב – אפשר להדפיס ולהגדיל אותו בכל גודל שרוצים.
אין לכם מושג איזה סיפוק היה לי שהדס אמרה לי "זהו, זה זה!"
ייחודיות
נראה לי אין אדם שבסביבתו אין כמה סוגים של מטפלים מכל הסוגים והמינים.
אז כשהדס אראל הגיע אלי למיתוג – הייתי קצת סקפטית שאצליח למצא לה בידול חזק, אבל מתברר שטעיתי.
גיליתי שהשילוב של העדינות והשלווה האינסופיים שלה, יחד עם ניסיון של 25 שנים והתמחות בלא מעט סוגי טיפולים, כמו: רפלקסולוגיה, דיקור, רפואה סינית ואירדיולוגיה – מה שנותן לה יכולת לתת מענה מקיף, יחד עם ההתמחות שלה בנפש האדם מראייה אמונית ואנרגטית – יצרו שילוב של מטפלת מיוחדת עם אמירה חזקה משלה.
הערכים
רוגע – הדס מפיצה רוגע ושלווה לכל עבר, וכשיוצאים מטיפול אצלה – תמיד מרגישים הקלה ונינוחות.
יחס אישי – חשוב להדס מכל לקוח. היא מתזכרת, עוקבת, מתעניינת לדעת מה שלומו, ובטיפול – נותנת את כל כולה.
אמונה – הדס מגיעה מתוך אמונה שהיכולות של הריפוי ניתנו לה מהבורא כדי לעזור הלאה, בנוסף יש בה אמונה שלכל מטופל יש את הכוחות לעבור את מסע חייו ועם קצת הכוונה הוא ימצא את הדרך.
מענה מקיף – יש להדס ניסיון רב במגוון תחומי טיפול, מה שנותן לה יכולת לתת ללקוח מענה מקיף.
קהל יעד
להגדיר קהל יעד זה לא תמיד פשוט.
מה עושים אם כל אדם יכול להיות לקוח פוטנציאלי?
בודקים מי הקהל יעד שהכי קל למכור לו – כלומר אנשים שאין צורך לשכנע אותם שהם זקוקים לשירות שלנו, אלא רק להסביר להם שאנחנו המענה הטוב ביותר לבעיה שלהם.
ראינו, שאצלה הקהל יעד הטוב ביותר הוא נשים ואמהות, בנות 25-50, מכל רחבי הארץ.
נשים שחשוב להן להרגיש טוב יותר, שרואות חשיבות בדרך ריפוי טבעית עבורן ועבור ילדיהן, ונשים שלא מצאו מענה ברפואה הקונבצויונאלית.
קצת על תהליך העיצוב
במיתוג רצינו להדגיש את הרוגע שהיא נותנת, את השלווה ויחד עם זאת את הריפוי, התקווה והצמיחה ולכן בחרנו סקלת צבעים בין כחול לסגול.
ברקעים אנחנו משתמשים הרבה בעננים שמסמלים את השמיים, החיבור לעצמך וההתבוננות.
והמוטיב החוזר הוא לבנדרים – על שלל צורותיהם וריחותיהם – כי הם מסמלים את הריפוי, הרעננות והם כל כך יפים ופותחים את הלב.
הפונטים שבחרנו גם הם נראים כתובים ביד – כי היחס האישי של הדס, הוא ערך חשוב מאוד אצלה.
בשורה התחתונה
התחלתי עם מיתוג למטפלת טבעית, ויצאתי עם חברה מקסימה שאני לומדת ממנה המון…
התרגשתי לשמוע בשנה האחרונה המון פידבקים מצויינים מהדס על התגובות האוהדות למיתוג, על השינוי שזה ביצע לה בעסק, על ההכנסות שגדלו והלקוחות שהתרבו…
זו מבחינתי ההצלחה האמיתית!