הסיפור שלי מתחיל מהאמצע.
אחרי שעבדתי כמה שנים בעיצוב הרגשתי שמשהו לא עובד לי.
העיצובים יפים, האתרים עובדים, הלקוחת משלמים ואפילו ממליצים, אבל אני לא הייתי רגועה.
"מר כהן, מה עם האתר שלך?"
"מעולה! כל החברים אמרו לי שהוא ממש מרשים!"
"כיף לשמוע, ומה עם לקוחות? מתחילים לראות תוצאות?"
"אמממ… לא ממש".
למה?
מה לא עובד טוב?
השאלות האלה הטרידו אותי הרבה זמן.
הייתי מתוסכלת. כאב לי לראות שהלקוחות שילמו הרבה כסף אבל לא הגדילו הכנסות.
ואז הבנתי.
אתרים יפים הם לא בהכרח אתרים מוֹכרים.
אני יכולה להיכנס לחנות בוטיק ולהתפעל מהעיצוב המדהים ומהפריטים המיוחדים,
אבל אני אצא בידיים ריקות כי לא הרגשתי שום צורך לקנות.
התחלתי לחפש, ללמוד ולהבין
מה גורם לאנשים לקנות?
איך לזהות את קהל היעד הנכון ולגרום לו לקנות?
איך לפנות אליו כך שירצה לחזור אלינו?
למדתי בכל הכוח שיווק, שיווק באינטרנט, ניהול עסקים, כתיבה שיווקית, מכירות, וידיאו ועוד הרבה,
והתחלתי להטמיע את הכול בעבודה בסטודיו.
וזה עבד.
לקוחות סיפרו על גידול במכירות, על לידים מדויקים, על הרבה כניסות לאתר,
ואז הבנתי שיצרתי אסטרטגיה מנצחת.
היא משלבת חשיבה על מהות העסק ומיקוד במכירות
יחד עם עקרונות שיווקיים, עיצוב מדויק ובניית אתר כמו שגוגל אוהב.
_______________________________
אני נשואה לאלישיב – שחוץ מהיותו בן זוג לחיים הוא גם שותף בסטודיו,
וזה שדוחף אותי תמיד לעשות את מה שאני אוהבת.
יש לנו ארבעה בנים מתוקים ומלאי מרץ ושמחת חיים שמלמדים אותי המון על החיים.
הקמתי את הסטודיו אי אז בגיל 19,
בחורה אנרגטית, עם רצון לכבוש את העולם (או לפחות לעצב אותו יפה יותר…),
מתוך תשוקה לעיצוב ומתוך אהבה לאנשים.
כשמגיע אליי עסק שנותן שירות מצוין, אבל הוא לא ממוקד ולא מצליח לממש את הפוטנציאל העסקי שלו,
לפעמים כל מה שצריך זה לפרוש את כל הקלפים, לטרוף אותם, ולסדר מחדש.
וכשאנחנו מצליחים לפצח את מודל הרווחיות, או את האסטרטגיה שבה נפנה ללקוחות באתר,
אני מוחאת כפיים בהתלהבות ויודעת שהצלחנו! (: