Project Description
המיתוג של מיכל דיין
הסיפור שמאחורי המותג
מיכל דיין – מעצבת ואדריכלית פנים, הגיעה אלי מהמלצה של לקוחה מרוצה, שזו כבר התחלה טובה!
היא רצתה מיתוג לעסק, שידגיש את הייחודיות שלה – עיצוב פנים פרקטי.
כשהיא מתכננת למשפחה את הבית החדש, היא חושבת איתם לא רק על הנראות של הבית אלא גם על הפונקציונאליות – מה הרגלי השימוש שלהם?
מה יהיו הרגלי השימוש שלהם עוד 10 שנים?
כי בית זה לא דבר שמחליפים כל יום וצריך שהוא יהיה שימושי לאורך השנים.
ייחודיות
פרקטיקה – כל הבית מתוכנן באופן שימושי ויעיל
עיצוב בטעם הלקוח – חשוב למיכל לחבר את העיצוב של הבית בדיוק לטעם וסגנון הלקוחות
קהל יעד
קהל היעד הוא משפחות שגרות בירוחם והסביבה,
רכשו מגרש ומתחילים לתכנן עכשיו את ביתם.
משפחות עם מספר ילדים, שחשוב להם שהבית יהיה שימושי מעבר להיותו יפה.
רמה כלכלית בנונית.
קצת על תהליך העיצוב
את עיצוב האייקון לקחתי בהשראה מקוביות הטטריס, שמשתלבות ומתמזגות זו בזו תוך ניצול מקסימאלי של מקום.
הקוביות גם מזכירות לבנים של בניין, שמזכירות את תחום האדריכלות. וכל המראה יחד נותן מראה מופשט משהו.
את האייקון ואת השם תחמנו בצורת ענן שיזכיר את הצד האומנותי, החלומי שבעיצוב הפנים..
אחרי שיצרנו לוגו מוצלח, עברנו לעצב גם כרטיס ביקור ומודעה שיווקית לעיתון.
בשורה התחתונה
הפרויקט זרם באופן מהיר ויעיל, כי מיכל ידעה מה היא אוהבת ומה היא רוצה.
הסוף המאושר של הפרויקט היה המייל שהיא שלחה לי.
תגידו, מה יותר כיף מזה?!