Project Description
המיתוג של תחיה דידוביץ
הסיפור שמאחורי המותג
כשדיברתי עם תחיה – שהיא דולה ותומכת לידה – על מיתוג העסק שלה,
ישר קלטתי את החמימות המדהימה שלה,
ההרגשה האימהית, הטבעית והמכילה שהיא מעניקה לעומד מולה.
רצינו שהמיתוג יעביר להריוניות מסר רך, מחבק ועוטף, מסר ש"יש להן הכוחות ללדת",
במיוחד אחרי שהם יעברו את הקורס המקיף של תחיה וילמדו את כל מה שהן צריכות לדעת כדי ללדת מאהבה.
ייחודיות וערכים
ייחודיות
כאשר חשבנו על המסרים של הפרסום ידענו שאנחנו רוצות להעביר, יותר מכול,
את הקלילות וה'סחבקיות' של תחיה, את המקצועיות הרבה שלה ואת הניסיון שצברה.
לכן השתמשנו בשפה קלילה ומעט סלנגית והוספנו את התינוק המאושר שמציץ מן המגבת.
הערכים
תחושת ביטחון – המותג צריך לשדר ביטחון, הגנה ויציבות.
בשירות היולדת – בתוך כל אי הוודאות של הלידה הדולה נותנת עוגן.
מקצועיות – לדולה יש ידע רב וכלים מעשיים. היא מתעדכנת באופן שוטף בנעשה בתחום.
יחס אישי – הדולה מעניקה הדרכה פרטנית ומותאמת אישית ליולדת, גם כשיש כמה יולדות.
קהל יעד
נשים בהריון :)
בעיקר מהמגזר הדתי-חרדי,
באזור הדרום
שמרניות, טיפוס אימהי, נגד הגישה של “לחזור לעצמך” מיד אחרי הלידה.
רמה כלכלית בנונית
קצת על תהליך העיצוב
הצבעוניות שנבחרה היא גווני הכתום והירוק.
כתום חמרה – ישדר את הטבע ואת החיבור לאדמה
(בפרסומים השתמשנו בגווני הכתום פסטל, שישדר את הרכות ואת הטבעיות שבתינוק החדש).
ירוק – ישדר את הצמיחה ואת הפריחה שבתהליך הלידה.
בחרנו בצורניות עגולה, עוטפת – שמדגישה את החיבוק החם של תחיה,
את התמיכה המוענקת ליולדת, כמעין ידיים שעוטפות אותה – מהבעל ומתחיה.
הצורניות העגולה עם העובר בתוכה מזכירה מאוד את הבטן ההריונית.
כדי לשדר וליצור יציבות של מותג עיצבנו יחד עם הלוגו גם כרטיס ביקור, תמונת נושא פלאייר,
טמפלטים לטיפים שיתפרסמו בפייסבוק על בסיס שבועי וחתימה למייל.
.
בשורה התחתונה
תהליך המיתוג הרגיש לי ממש כמו לידה – יציאה של מותג חדש לאוויר העולם!
נהנתי מכל רגע, והרווחתי חברה טובה 🙂