Project Description
האתר של מטרו
הסיפור שמאחורי האתר
תעצמו רגע עיניים, ודמיינו איתי.
אתם לובשים בגדי ספורט ונמצאים בחדר כושר מאובזר וחדשני שמעוצב בצבעי שחור, צהוב ואדום. ברקע יש אורות, מוזיקה קצבית, צמיגים מסתובבים וחבלים מתעופפים! אתם באנדרנלין מטורף, מתעמלים בקצב טוב ועל ידכם יש מדריך מקצועי, שמכוון אתכם איך בדיוק לבצע את התרגילים, אחרי שהוא יצר איתכם תכנית כושר שמתואמת בדיוק למה שאת צריכים.
עכשיו תפתחו עיניים.
זה בדיוק האווירה שרצינו להעביר באתר של רשת חדרי הכושר "מטרו ג'ים".
מה אתם אומרים, הצלחנו?
התחלנו עם פגישה אסטרטגית מעמיקה, שבסופה גיבשנו את הייחודיות וקהל היעד של מטרו
ייחודיות
בריאות המתאמון מעל הכל
קהילה תומכת, מועדון חברים ואווירת אימון מנצחת
כל המאמנים מוסמכים ופועלים בשיטת biofitness
שירות וזמינות ברמה של 5 כוכבים
קהל יעד
הקהל יעד הוא מגוון וממש משתנה בשעות השונות של היום, ובימים השונים בשבוע.
ניתרנו את הקהלים השונים, ויצרנו לכל קהל מרכזי חבילה נפרדת ומענה נפרד.
כדי שכל אחד ירגיש שמבינים אותו באתר (:
קצת על תהליך העיצוב
בעיצוב רצינו להעביר את העוצמה שיש בחדרי הכושר של מטרו, את האווירה המיוחדת והצבעוניות הלא שגרתית שממש תואמת את צבעי הקירות והמכשירים.
בחדר יש עמוד שצבוע בפסים שחור-צהוב ולכן שילבנו פסים כאלו גם באתר.
כל התמונות משדרות עוצמה, חוזק, עשיה ואנרגיה.